Godkväll !

Nu är snart denna dagen snart slut med, hemskt vad tiden går fort! Denna dagen har varit en bra dag :D Förs gick jag upp åt frukost som mamma hade fixat (som all tid, hon är toppen! ) sen gjorde jag vid mig och åkte till stallet, när vi var klara där körde vi snabbt hem och så gjorde jag snabbt vid mig för sen körde jag och mamma in till HBG och fixade några ärende.. sen skulle hon jobba så jag satte mig i bussen till Ängelholm ringde mig kära pojke och sen åkte jag hem till honom och där stannade jag.. (Y) Och vi har bara myst myst och... Myst, mysigt värre ;) eller inte "bara" myst för jag har varit duktig och power-walkat också (Anton cyklade..) Älskar och motionera man känner sig så duktig då(a) nu har jag precis duschat så de är dags för film och mys nu IGEN :D Tror inte de kan bli så mycket bättre.. Eller jo en resa till ett varmt land hade jag verkligen inte tackat nej till.. men men får se när den lyckan slår in.. " Den som väntar på nått gått väntar aldrig för länge" - Jag skulle vilja säga väntar ALLTID för länge... Jaja nu väntar Karate Kid på oss

CIAO :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0