Godmorgon

Tidig morgon, uppe med tuppen som man brukar säga ;) Ingen sovmorgon idag för nu ska jag och mamma åka till stallet.. skönt tycker jag och haft de gjort på morgonen för då har man hela eftermiddagen fri sen , toppen! vet dock inte än vad jag sa hitta på, får se vart mina ben tar mig... Jag skulle hoppats till frisören eller en shoppingrunda på Väla men jag tror inte det... Kanske att dem tar mig till min finaa pojkvän? Hade ju inte varit fel :) Skulle även vilja ta mig ut och springa.. får se om min fot håller för de... Har nämligen blivit trampad på foten av min häst i fredags, så den va svullen och blå.. men nu mest blå, de går säkert behöver springa har inte gjort de på ett tag.. Jaja nu ska jag ta på mig ridkläder sätt mig i bilen och åka till stallet
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0