Hur ska man göra ?

Ajajaj min huvudvärk släpper inte, hade velat ligga och sova hela denna helgen men inte de, varför ont i huvudet när man har stalltjänst denna helgen så man måste gå upp kvart i sex på morgonen? De är mysigt och få gå upp och fodra hästarna men inte med huvudvärk, kan den i bara släppa, inget hjälper :(
Jaja nu ligger jag i soffan själv så tomt.. Hade önskat någon va här och underhöll mig lite, ska nog ta och kolla på en film. Sex in the city 2, har inte sett den men älskar serierna och första filmen, dåligt, dags nu !
Som jag skrivit innan har jag många drömmar och önskningar som jag önskade blev sant, men de blir ju inte de:( mina önskningar och drömmar är nog för stora? Mina realistiska drömmar är att jag vill flytta till Ängelholm NUUUUUUUU!!!!, Jag vill åka utomlands till ett varmt ställe och få glömma allt (skolan) och bara njuta! Jag vill även åka till ett snö land, för jag har ALDRIG åkt skidor eller snowboard, vilket jag tycker ser as kul och grymt ut, vill verkligen lära mig de!!! sen har jag några drömmar som jag aldrig kommer kunna förverkliga, jag vill kunna allt utan att plugga, jag skulle vilja kunna se in i framtiden så man skulle kunna se hur man kommer få de, jag skulle även vilja kunna läsa andras tankar, COOLT! sen skulle jag vilja kunna sjunga grymt bra, för de finns INGEN nackdel med de alls... Men de får jag nog drömma vidare om... Tyvärr. Sen skulle jag vilja kunna uppfinna något som stoppar cancer så alla slipper lida av denna HEMSKA J*VLA sjukdom, Usch!! Nu ska jag inte gräva ner mig för mycket för att detta inte kommer slå inte.. men ahh låt de som kan bli sant bli sant ? :(
Ciao

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 21:12:53
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0