inte alltid så ..

.. Det är inte alltid så lätt, det finns mycket som kan gå emot en. I sådana läge skulle jag vilja ha en person, eller även min ponny, som ligger och kollar ner på mig i himlen, vid min sida. När de då inte finns, så blir de så mycket jobbigare. De är kanske inte så lätt för någon att veta hur man mår, i sådana lägen då man bara vill att någon ska förstå, där för skulle vi behöva kunna läsa andras tankar(y).. Därför är de så bra med djur, mina hästar, och min hund. De känns som de förstår, att bara få stå och krama och känna deras värme, och det var de som var så speciellt med min fina ponny, Will. Jag kommer aldrig glömma dig, du var mitt allt, när du försvann blev det ett stort sår i mitt hjärta, de kommer ta långt tid innan de läker till ett ärr, för du kommer aldrig försvinna ur mig och mina tankar, ALDRIG...
Denna dagen har varit bra, jag har pluggat hårt på mina tyska glosor som gick bra på förhöret, åkte till stallet red min häst som gick mycket fint idag, sen gick de utför..... nu ska jag chilla vid tven..........
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0