Konstig vecka....

Denna veckan har gått så snabbt, om tre timmar är det fredag och sen är de helg!!!! Underbart:D Men de denna veckan har varit konstig. har varit grymt stressa över allt som skulle in denna veckan och alla prov som skulle skrivas.. Puhh Men jag har nu tagit beslutet och hoppa av Religionen så får jag läsa den senare, Känns SKÖÖÖNT!! Sen fick jag göra mitt eng-prov på måndag, så denna veckan har jag bara gjort två prov i alla fall! Och de har väl gått helt okej, ni som känner mig vet att jag aldrig är nöjd, men så är jag ;) Nu har jag bara den J*VLA matten som jag måste ta tag i, Matte B kan gå och dö tycker jag, fattar inget alls så de är inte ens lönt och skriva det provet, de får komma senare, man får ju PRIORITERA? Eller? (hihi) Känns fel, har alltid tyckte de va kul med amtte och har aldrig haft svårt för de, haft toppen lärare i de, klart de har funnit motgångar men man har haft lärare som hjälpt en igenom de. Men inte nu NEJ, när man får de svåraste kursen som de sägs vara så fattar man inte ens läraren, Toppen!! Jaja, I måndags var de en dag i skolan då man fick ta i tu med allt och si så där, sen blev de tisdag fick en fruktansvärd huvudvärk som gjorde att jag stannade hemma från skolan, den har tyvärr stannat och har inte släppt riktigt än, men gick till skolan i onsdags, kom efter lunch hade special idrott på förmiddagen, sen gjorde jag mitt 8sidor långa historia prov, efter de åkte jag till stallet igen skulle fixa lite med mina pollar, sen åkte jag hem till min älskade pojkvän och så var jag ute och powerwalkade (anton cyklade:p). Kändes bra! Sen slocknade jag så trött! Torsdag (IDAG) så har jag pluggat som en .... på ett filosofi prov, direkt till stallet med bussen och fick sällskap av min Älskade vän Vickii <3, Sen tränade jag med min storhäst, gick mycket fint! Glad Kajsa, Och nu kom jag precis hem ätit och nu Tagga tävling:D Därför en konstig vecka.. Ska tävla en fredag så jag ska vara ledig imorgon, underbart. När man inte tävlar Meetings så brukar man inte tävla på fredagar men så va de denna gången. Så nu ska jag snart sova, tagga tävling, sen tagga helg! NATTI
Ja då har man fått skriva av sig Igen, tur du finns min fina blogg, som ska få bli lite finare;) Ska nämligen få hjälp av fina Josse :D www.myllenberg.se (y)
Ciao:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0