Tjatja Bloggen...

... som en cool bloggare hade sagt ;)
Idag har jag pluggat klart min psykologi, känns bra! sen har jag pluggat på mina tyska glosor tills imorgon, sen har jag ett engelska prov som ligger mig i ryggen, ahh varför är jag så dålig på eng?.... Sen har jag svenska arbete som jag ska redovisa nästa vecka, har fått skjuta på de en vecka för jag har inte hunnit läsa klart boken, Snällt ;) Sen har vi precis fått två stora arbeten i Samhälle B och Historia A som ska vara inlämnade innan jul, tur de är hyfsat roliga ämne.
När jag slutat skolan så åkte jag till stallet, och sen var jag och tränade med min fina häst, de gick helt okej, kunde gått bättre men men, de kan ju inte alltid vara på topp ;) Sen ryttare efter mig gick omkull med sin häst, så sjukt läskigt, hästen stegrade sig och trillade baklänges och klämde henne in i väggen. UschUSch USch,  de är farligt med hästar, men de kan man ju inte tänka på! Då är snart allt farligt.
Nu ska jag snart krypa ner i min säng, så mysigt nu när de är så kallt ute att få gå och lägga sig under sitt tjocka varma täcke :D Sov gott
Ciao :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0