Tjoohoo

Lååång dag, vaknade upp hos Anton av en super jobbig väckarklocka, som blev avstängd och där med försov vi oss(y) Men kom till skolan, pluggade lite psykologi, roligt ämne :D, sen va de dags för tyska och då hade vi betygs diskussion. Sen äntligen Lunch, rast. Skönt de är dagens höjdpunkt, haha, så skoltröööött :p jaja sen pluggade jag lite på "social" om ni undrar vad de är för ämne så är det, när man pratar med sina vänner och har allmänt kul :D, de är de allra bästa ämnet;) Sen åkte jag bussen med fina älskade vikkii till stallet, och så kom jag hem för en timme sen, och nu kollar jag på Fotbollsgalan, så kul! är inte så intresserad av fotboll men de är ändå roligt och se så många bli så glad av alla priser, höra alla tack-tal och så vidare. En dag vill jag också vinna något stort och hålla ett tack-tal. Vet precis vad jag skulle säga, om jag kunde prata, för dem som känner mig vet att jag gråter till och åt det mesta, så blödig (a). När jag tänker på vad jag skulle säga och tacka alla underbara människor som är runt om kring mig så kan jag bara av tanken få en klump i halsen. Åhh en dag SKA jag hålla ett tack-tal!!!!! :D
ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ANTON JENSEN LINDBERG <3
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0